luns, 17 de xuño de 2019


VII Concurso de poesía escolar Rosalía de Castro

Parabéns Sara Silva dos Santos!!!!

O día 3 de xuño a Fundación Rosalía de Castro deu a coñecer as premiadas e premiados no VII Concurso de Poesía Escolar Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, entre os que se atopaba a nosa alumna de 1º B Sara Silva Dos Santos, que obtivo o primeiro accésit na categoría de primeiro ciclo de ESO.
Os premios foron entregados o día 7 de xuño no auditorio da Casa-Museo de Rosalía en Padrón, a onde a alumna asistiu a recoller o premio e foi acompañada pola xefa do Departamento de Lingua e literatura galega do IES de Pastoria, Margarita Fernández Ledo e pola súa profesora de lingua galega, Carmen Pardo Arriví .
No acto de entrega de premios leu o seu poema “Luz/escuridade, baleiro/luz”.
Parabéns, Sara !




I-LUZ / ESCURIDADE



No medio das tebras vin unha luz
que conseguiu cegarme,
esa luz sempre me acompaña
alá onde vaia.


Grazas a ela …
síntome protexida e forte,
porque é luz,
é espada,
é escudo ,
afasta de min a escuridade
e non deixo que me alcance,
non deixarei que iso aconteza,
antes tería que pisarme,
camiñar sobre min.


Mais pouco a pouco a escuridade chega,
consómeme,
rodéame dun mal que me acompaña.


Non puiden aturar máis
e aínda que a intentaba afastar,
non conseguín nada,
só ficar rendida,
deixar que me venza.


Pouco a pouco, paseniñamente,
pecho os ollos ,
ata que chego a un punto en que por fin durmo…


II-BALEIRO/LUZ


Sinto un baleiro no meu interior ,
onde me vai o corazón ?
Non escoito os seus latexos.


Racharon o meu corazón,
con crueldade, con rabia.
Sinto que me arrancaron
algo que me fai moita falta ,
non sei que facer neste abandono.
Visualizo o horizonte,
non queda nada,
desexaría estar perdida naquela illa.


Non podo moverme, estou paralizada,
sinto o meu corazón baleiro,
non sei o que é amar .
Mais a luz sempre regresa de novo ,
ilumina o meu corazón,
doulle as grazas .
Agora podo vivir amablemente,
regalar un sorriso.


Preto desa luz síntome segura e protexida,
dáme calor e esperanza
e sigo adiante,
érgome ,
deixo que agrome en min a alegría
e percorro o camiño ...

Sara Silva dos Santos

1º B ESO



Ningún comentario:

Publicar un comentario